March 29, 2010

Lama Menyepi..

March 29, 2010
Assalamualaikum,

agak lama jua aku menyepi.. dah lama sgt xde entry dlm blog aku neh.. hehe.. minta ampun dan maaf laa pada sapa2 yg menantikan ye?.. kerja yg makin menimbun n pelbagai ragam dan masalah yang melanda diri ini.. skrg alhamdulillah dah ok laa sket...

pelbagai dugaan dan cabaran yg aku lalui sepanjang awal tahun neh.. macam2 kalo nk citer.. jenuh nk menaip.. tp apa2 pon aku tetap memanjatkan kesyukuran aku ke hadrat Allah SWT kerana masih menyayangi diriku dan juga ahli keluarga aku..

1hb Mac adalah birthday ayah.. happy birthday ayah!!.. 20hb Mac adalah birthday Mama.. happy birthday mama!!.. hope mama happy dgn present yg diberikan.. alhamdulillah.. ader rezeki untuk kami satu family.. n 16hb Mac aritu.. buat tahun ke-5 aku sain kontrak aku dgn MPOB lagi.. xpe lah, walaupun kontrak.. aku tetap bersyukur sebab masih lagi ader keje n masih lagi leh dapat rezeki halal.. alhamdulillah n insya'allah... ape2 pon aku tetap bersyukur atas segalanya..
 
CikLiE bLoG~~ ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates