May 28, 2010

Kursus Motivasi & Kepuasan Bekerja MPOB

May 28, 2010
Salam,

dah lame nyer xmenulis dlm blog neh.. sungguh lame.. tp akhirnya dapat jua masa untuk diluangkan.. kali neh nk menulis sbb ader laa dlm bulan lepas..aku dihantar berkursus..yer aku dihantar berkursus setelah 5 tahun aku keje...akhirnya aku dihantar jua berkursus..igtkan kursus ape..rupanya kursus Motivasi & Kepuasan Bekerja..

rupenya aku neh kurang motivasi ke?..haha..itulah anggapan aku pada awal dpt taw psl kursus neh..then puas laa menyiapkan brg2 utk kursus..skali tu bile jer sampai kat Palm Spring Resort, PD, rupa2nya aktiviti kursus lebih menjurus pada outdoor..dengan itu..mmg best laa kursus neh.. sbb kan..dapat main paintball n 1st time aku memanah..mmg best!!..pergh..kalo nk citer laa kan..mmg penuh nnt..haha..soo conclude jer laa smua kan.. kalo nk tgk gambo..dlm FB ader..leh tgk kat situ..tp yg paling best?..gambo aku masuk paper..haha..sungguh..masuk paper..xcaye?.. tgk gambo kat bwh neh k?...


1 comments:

Anonymous

Quel était le format d'URL des messages Yahoo! Blog 360 retour dans la journée?

 
CikLiE bLoG~~ ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates